fbpx

Vecné vyhodnotenie projektu (júl – december 2024)

 

Kontaktné osoby financované z projektu: 4

Ostatné kontaktné osoby poskytujúce poradenstvo (mimo financovania z dotácie): 4

Kontaktná osoba č. 1

  • Vybavila počet podnetov spolu 223, z toho 73 otázok a 150 podnetov na riešenie a odpracovala 760 hodín

Kontaktná osoba č. 2

  • Vybavila počet podnetov spolu 190, z toho 138 otázok a 52 podnetov na riešenie a odpracovala 290 hodín

Kontaktná osoba č. 3

  • Vybavila počet podnetov spolu 14, z toho 14 otázok a 0 podnetov na riešenie a odpracovala 7 hodín

Kontaktná osoba č. 4

  • Vybavila počet podnetov spolu 46, z toho 46 otázok a 0 podnet na riešenie a odpracovala 23 hodín

Merateľné ukazovatele projektu, ktoré sme uviedli ako predpokladané za celé obdobie trvania projektu:

  1. celkový počet prijatých otázok spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota: 190

celkový počet prijatých podnetov spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota 220

celkový počet vybavených otázok spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota: 190

celkový počet vybavených podnetov spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota 140

  1. reálny počet vybavených otázok spotrebiteľov: 271

           – reálny počet prijatých podnetov spotrebiteľov: 202, z toho

           – počet ukončených podnetov spotrebiteľov: 61

           – počet neukončených podnetov spotrebiteľov: 141

Pri porovnaní s predchádzajúcim rokom (2023) sme len za 6 mesiacov trvania projektu v roku 2024 zaznamenali enormný nárast počtu prijatých otázok a podnetov od spotrebiteľov! Stanovený počet prijatých otázok a podnetov sme prekročili, počet ukončených podnetov sme síce nedosiahli, avšak tento údaj je pomerne náročné určiť presne, nakoľko dopredu nevieme, s akými podnetmi sa na nás spotrebitelia obrátia a následne, ako rýchlo ich budeme vedieť vybaviť tak, aby boli ukončené (od prijatia podnetu do jeho vybavenia vstupujú aj rôzne premenné a to najmä kompletizácia základných listín, dĺžka predsúdneho vymáhania pohľadávky zo strany obchodníkov, súdne konanie a jeho trvanie a pod.)

Všetky štyri kontaktné osoby financované z dotácie k projektu vysvetlili rôzne pojmy a slovné spojenia súvisiace s fázami a spôsobmi vymáhania dlhu, ako aj s celým procesom a postupom v jednotlivých otázkach a podnetoch,  za konkrétne mesiace nasledovne:

  • V mesiaci júl 2024 bolo vysvetlených 415 pojmov a slovných spojení
  • V mesiaci august 2024 bolo vysvetlených 616 pojmov a slovných spojení
  • V mesiaci september 2024 bolo vysvetlených 628 pojmov a slovných spojení
  • V mesiaci október 2024 bolo vysvetlených 531 pojmov a slovných spojení
  • V mesiaci november 2024 bolo vysvetlených 475 pojmov a slovných spojení
  • V mesiaci december 2024 bolo vysvetlených 334 pojmov a slovných spojení

Za mesiace júl až december 2024 všetky štyri kontaktné osoby vysvetlili spotrebiteľom spolu 2 999 pojmov a slovných spojení súvisiacich s problematikou ochrany finančného spotrebiteľa.

VYSVETĽUJÚCI KOMENTÁR K ČERPANIU ŠTÁTNYCH DOTÁCIÍ MH SR
K JEDNOTLIVÝM POLOŽKÁM

 

– čerpanie položiek hradených zo štátnej dotácie v období realizácie
projektu od 01.07.2024 do 31.12.2024

 

ODMENY – Z tejto položky sme vyplatili odmenu kontaktným osobám na základe vykázaných odpracovaných hodín podľa priložených reportov v sledovanom období spolu v sume 10 800,- eur.

NÁJOM – Z tejto položky sme čerpali náklady na nájomné a služby spojené s prenájmom priestorov na ulici Komenského 2, 984 01 Lučenec. Nájomné priestory sú hradené na základe podnájomnej zmluvy a dodatku k podnájomnej zmluve, nakoľko došlo k zvýšeniu cien energií a poplatkov bytovému družstvu. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali spolu sumu 1 800,- eur (6 x 300 eur).

TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY – Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa telekomunikačných služieb v našom poradenskom centre.

V sledovanom období sme z položky telekomunikačné služby vyčerpali sumu 288,- eur (6 x 48 eur). Nakoľko faktúry za telekomunikačné služby neboli vždy vo výške 48 eur, doplnili sme podľa potreby finančné prostriedky z vlastných zdrojov.

INTERNET– Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa internetových služieb v našom poradenskom centre.

V sledovanom období sme z položky internetové služby vyčerpali sumu 95,40 eur (6 x 15,90 eur). Na koľko bola suma dotácie 95 eur, z vlastných zdrojov sme doplnili sumu 0,40 eur.

ÚČTOVNÉ SLUŽBY – Z tejto položky sme hradili účtovné služby účtovnej firme  na základe zmluvy o vedení účtovníctva. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali sumu 1 080,- eur (6 x 180 eur).

 

ADMINISTRÁCIA – Z tejto položky sme hradili osobu, ktorá zabezpečovala administráciu projektu. V sledovanom období čerpania projektu sme z tejto položky vyčerpali spolu sumu  600,- eur (6 x 100 eur).

 

DOMÉNA A WEBHOSTING – Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa internetových služieb v našom poradenskom centre na doménu a webhosting na rok 2024 v pomernej časti 6 mesiacov, t.j. suma 26 eur.

Späť
Share This