Vecné vyhodnotenie projektu (júl – december 2024)
Kontaktné osoby financované z projektu: 4
Ostatné kontaktné osoby poskytujúce poradenstvo (mimo financovania z dotácie): 4
Kontaktná osoba č. 1
- Vybavila počet podnetov spolu 223, z toho 73 otázok a 150 podnetov na riešenie a odpracovala 760 hodín
Kontaktná osoba č. 2
- Vybavila počet podnetov spolu 190, z toho 138 otázok a 52 podnetov na riešenie a odpracovala 290 hodín
Kontaktná osoba č. 3
- Vybavila počet podnetov spolu 14, z toho 14 otázok a 0 podnetov na riešenie a odpracovala 7 hodín
Kontaktná osoba č. 4
- Vybavila počet podnetov spolu 46, z toho 46 otázok a 0 podnet na riešenie a odpracovala 23 hodín
Merateľné ukazovatele projektu, ktoré sme uviedli ako predpokladané za celé obdobie trvania projektu:
- – celkový počet prijatých otázok spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota: 190
– celkový počet prijatých podnetov spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota 220
– celkový počet vybavených otázok spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota: 190
– celkový počet vybavených podnetov spotrebiteľov za celé obdobie realizácie projektu – očakávaná hodnota 140
- – reálny počet vybavených otázok spotrebiteľov: 271
– reálny počet prijatých podnetov spotrebiteľov: 202, z toho
– počet ukončených podnetov spotrebiteľov: 61
– počet neukončených podnetov spotrebiteľov: 141
Pri porovnaní s predchádzajúcim rokom (2023) sme len za 6 mesiacov trvania projektu v roku 2024 zaznamenali enormný nárast počtu prijatých otázok a podnetov od spotrebiteľov! Stanovený počet prijatých otázok a podnetov sme prekročili, počet ukončených podnetov sme síce nedosiahli, avšak tento údaj je pomerne náročné určiť presne, nakoľko dopredu nevieme, s akými podnetmi sa na nás spotrebitelia obrátia a následne, ako rýchlo ich budeme vedieť vybaviť tak, aby boli ukončené (od prijatia podnetu do jeho vybavenia vstupujú aj rôzne premenné a to najmä kompletizácia základných listín, dĺžka predsúdneho vymáhania pohľadávky zo strany obchodníkov, súdne konanie a jeho trvanie a pod.)
Všetky štyri kontaktné osoby financované z dotácie k projektu vysvetlili rôzne pojmy a slovné spojenia súvisiace s fázami a spôsobmi vymáhania dlhu, ako aj s celým procesom a postupom v jednotlivých otázkach a podnetoch, za konkrétne mesiace nasledovne:
- V mesiaci júl 2024 bolo vysvetlených 415 pojmov a slovných spojení
- V mesiaci august 2024 bolo vysvetlených 616 pojmov a slovných spojení
- V mesiaci september 2024 bolo vysvetlených 628 pojmov a slovných spojení
- V mesiaci október 2024 bolo vysvetlených 531 pojmov a slovných spojení
- V mesiaci november 2024 bolo vysvetlených 475 pojmov a slovných spojení
- V mesiaci december 2024 bolo vysvetlených 334 pojmov a slovných spojení
Za mesiace júl až december 2024 všetky štyri kontaktné osoby vysvetlili spotrebiteľom spolu 2 999 pojmov a slovných spojení súvisiacich s problematikou ochrany finančného spotrebiteľa.
VYSVETĽUJÚCI KOMENTÁR K ČERPANIU ŠTÁTNYCH DOTÁCIÍ MH SR
K JEDNOTLIVÝM POLOŽKÁM
– čerpanie položiek hradených zo štátnej dotácie v období realizácie
projektu od 01.07.2024 do 31.12.2024
ODMENY – Z tejto položky sme vyplatili odmenu kontaktným osobám na základe vykázaných odpracovaných hodín podľa priložených reportov v sledovanom období spolu v sume 10 800,- eur.
NÁJOM – Z tejto položky sme čerpali náklady na nájomné a služby spojené s prenájmom priestorov na ulici Komenského 2, 984 01 Lučenec. Nájomné priestory sú hradené na základe podnájomnej zmluvy a dodatku k podnájomnej zmluve, nakoľko došlo k zvýšeniu cien energií a poplatkov bytovému družstvu. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali spolu sumu 1 800,- eur (6 x 300 eur).
TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY – Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa telekomunikačných služieb v našom poradenskom centre.
V sledovanom období sme z položky telekomunikačné služby vyčerpali sumu 288,- eur (6 x 48 eur). Nakoľko faktúry za telekomunikačné služby neboli vždy vo výške 48 eur, doplnili sme podľa potreby finančné prostriedky z vlastných zdrojov.
INTERNET– Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa internetových služieb v našom poradenskom centre.
V sledovanom období sme z položky internetové služby vyčerpali sumu 95,40 eur (6 x 15,90 eur). Na koľko bola suma dotácie 95 eur, z vlastných zdrojov sme doplnili sumu 0,40 eur.
ÚČTOVNÉ SLUŽBY – Z tejto položky sme hradili účtovné služby účtovnej firme na základe zmluvy o vedení účtovníctva. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali sumu 1 080,- eur (6 x 180 eur).
ADMINISTRÁCIA – Z tejto položky sme hradili osobu, ktorá zabezpečovala administráciu projektu. V sledovanom období čerpania projektu sme z tejto položky vyčerpali spolu sumu 600,- eur (6 x 100 eur).
DOMÉNA A WEBHOSTING – Z tejto položky sme hradili náklady kalkulované na základe fakturácie zmluvného poskytovateľa internetových služieb v našom poradenskom centre na doménu a webhosting na rok 2024 v pomernej časti 6 mesiacov, t.j. suma 26 eur.
Najnovšie komentáre